Få svar direkt i vårt Only-hjälpcenter

I vårt Only-hjälpcenter kan ni som är kunder hos oss hitta guider, uppstartshjälp, statusuppdateringar samt en sida för vanliga frågor och svar. Vårt hjälpcenter är till för att ni snabbare ska kunna identifiera eventuella frågetecken som uppstått när ni använder Only – och att ni ska kunna lösa dem snabbt och enkelt. 

Användarguider

Lär dig allt om hur apparna fungerar – från kanaler till samtal.

Vanliga frågor & svar

Här har vi samlat de vanligaste frågorna vi får – och svarat på dem.

Statusuppdateringar

Håll koll på senaste versioninformationen, tjänsternas status och mycket mer.

Kontakta oss vid behov av support

Kunden är vårt fokus – före, under och efter leverans. Använder ni en eller flera av Trecoms tjänster och har stött på problem? Ring eller maila oss direkt så gör vi vårt yttersta för att hjälpa er att lösa problemet. Supporten har öppet helgfria vardagar 08-17.










    Trecom Göteborg –– Norra Gubberogatan 30, 416 63
    Trecom Jönköping –– Bäckalyckevägen 41, 553 13

    Trecom AB –– 010-330 16 00
    support@trecom.se